2013. október 21., hétfő

PESni vagy nem PESni, ez itt a kérdés...

Véget ért a szünet, visszatértem én is, bevallom kellett pár nap hogy magamhoz térjek a sokktól amit a Holland - Magyar meccs okozott!

Belecsaptam végre PES 2014-be, nagyon készültem rá, nézegettem a videókat olvasgattam az értékeléseket, teszteket és próbáltam függetleníteni magam a véleményektől. Sokan sok helyen írtak az idei részről sok rosszat és ugyanennyi jót is, vélhetően az igazság (ahogy az életben is) valahol a kettő között félúton található. Nekem régóta, szinte a kezdetektől a kedvencem a PES sorozat , mindegyik részével játszottam már Playstation-on is úgyhogy kicsit elfogult is vagyok vele szemben, nálam minden rész az aktuális legjobb volt.

Mindezidáig!!!

Mert a mostani rész nagyon xar lett: ez valami értékelhetetlen, játszhatatlan katyvasz.
Egyedül a grafikát tudom dicsérni, az nagyon ott van (a Fox Engine jól teljesít) de a többi, akár a menüre, akár a hangokra vagy a tartalomra gondolok kiráz a hideg. @a akkor a játszhatóságról még nem is beszéltem és mindegy hogy hogyan állítom a profilban a lehetőségeket (manualis vagy automata lövés, passz rásegítés stb).
Beszarás hogy minden arc egyforma még a licencelt csapatok között is csak a legnépszerűbbeknél vannak rendesen kidolgozva az arcok. (?) Jó-jó, tudom hogy az adatbázist a licenc nélküli csapatokat és az említett grafikai és tartalmi hibákat majd ilyen olyan patch-ek kijavítják szépen lassan idővel de ha elvonatkoztatok a grafikai és tartalmi dolgoktól akkor is marad a játszhatatlan játékmenet.
Részemről nagyot csalódtam a 14-es részben, számomra ez óriási megrázkódtatás!
(az október idén erről szól?)
Az előző években elkényeztetett minket a Konami, de idén sajnos nem sikerült a nagy elődök nyomába érni... Még ha akadtak korábban is kisebb nagyobb hibák minden részben.Külön kiverte nálam a biztosítékot hogy az EDIT részlegben idén már nem lehet saját fotót betölteni és azt alakítani, csak játékon belüli szerkesztővel tudod létrehozni a játékbeli alteregódat! Ez nagyon hiányzik, főleg egy megszállott BAL játékosnak...*
 
Nem szapulom tovább mert olyan minden negatív jelző ez mintha saját szívembe döfnék tőrt!
Idén lemondok a PES legújabb részéről, maradok a PES 2013-nál mert az legalább játszható (még ha kicsit sematikus is néha), úgyhogy ne várjatok tőlem PES 14-es bejegyzéseket!







Most pedig nyomok egy uninstall-t a 14-re és megkeresem a PES 13-at...(arra megvan a HUN Patch is ráadásul frissített keretekkel!)

* véleményem szubjektív, azzal nem kell egyetérteni, erről nem célom másokkal vitatkozni.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése